Thursday, August 18, 2011

Semalam pergi jalan TAR, bawa my mom.. survey tudung dan beli2 tudung dengan banyak sekali..... perghh! tak larat den nk ngankut masuk kete, jauh tu parking kete...

Dapat supplier baru lagi hari ni, org kampung.......Next time bole tempah direct jea gan dia under label sendiri. Hari ni beli tudung yang plain lycra dengan lycra awning silk dan saiz bermula dari S, M, L...   My mom pun blk kg jual tudung juga,  hope dia berjaya :)

Berbalik pada website, akan di launch selepas raya InsyaAllah, website ini tidak hanya menumpukan pada tudung sahaja, terdapat beberapa produk lain yang akan dijual seperti produk kecantikan, pakaian dan aksesori wanita.. dan yang paling best  akan menempatkan juga pakej perlancongan..

Selain pada barang sendiri, sesiapa yang ingin meletakkan produk mereka di website saya pun di alu-alukan, sy cuma ambil sedikit komisyen sahaja dari hasil jualan, promosi semua sy yang akan urusakn..

Semoga semua dipermudahkan Allah, terima kasih yang tidak terhingga buat suami  tersayang yang  telah bertungkus lumus menyiapkan website yg super gorgeous ini...  Setelah sekian lama menunggu dan asyik tertangguh :) Alhamdulillah..


No comments:

Post a Comment